[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Znajdujecie się teraz w momencie, w którym mo\ecie nakazać, abyurzeczywistniła się idea wytwarzania many.Wasze ni\sze Ja z pewnością was przy tym wspomo\e!Gdy zakończycie ju\ ósmy cykl wdechu i wydechu, ponownie powiedzcie ni\szemu Ja: George, naładowaliśmy się maną.Masz ją teraz w sobie.Zachowaj ją w swoim spichlerzu! Wka\dej chwili będziemy mogli zaczerpnąć jej z tego rezerwuaru i wykorzystać w ró\nych celach".Lądowanie się maną jest niezwykle łatwe! Udzielicie George'owi tylko prostej wskazówki(nie dawajcie mu nigdy rozkazu!).Bądzcie całkowicie pewni pomocy waszego George'a! Gdyopanujecie ju\ technikę oddychania, wówczas po chwilowym wyczerpaniu, zaraz po naładowaniu sięmaną odczujecie przyrost energii.Momentalnie poprawi się wam nastrój.Staniecie się znowu pełniwiary i ufności.Nie jest to krótkotrwały wpływ na psychikę, lecz stała poprawa fizyczna, któranieuchronnie objawi się równie\ w sferze psychiki.Mo\emy jeszcze pójść krok dalej.Przypuśćmy, \e czeka was praca wymagająca wytę\enia sił.Mo\e to być wysiłek fizyczny, na który jesteście nastawieni, lub wa\na rozmowa słu\bowa czypraca, którą właśnie się zajmujecie i której nie chcielibyście przerywać.Wtedy dajcie George'owinastępującą wskazówkę: George, daj mi manę!".Oznacza to, i\ ni\sze Ja ma dostarczyć siły\yciowej wam, waszemu średniemu Ja, które nazywa się tak, jak brzmi wasze imię.Wskazówkę tęprzeka\cie George'owi, równocześnie głęboko oddychając, gdy\ będzie to dla niego sygnałem doprzybrania stanu gotowości i oczekiwania poleceń.Przyzwyczajcie się do u\ywania powy\szegosygnału.Fakt, \e świadomie wkraczacie w automatyczne oddychanie George'a, jest dla niegonamacalną oznaką waszej ingerencji.Akceptuje on chętnie powierzone mu zadanie.Być mo\eodniesiecie kiedyś wra\enie, \e rezerwuar George'a jest prawie wyczerpany.W takim przypadkuponownie naładujcie się maną za pomocą opanowanego ju\ ćwiczenia oddechowego.Wcześniej, gdyu\ywałem jeszcze wahadełka, z jego pomocą określałem pozostały mi w danej chwili zapas many.Pózniej nie musiałem ju\ tego robić; czułem ją.Taki sposób jest o wiele lepszy.Wkrótce wy równie\zdołacie stwierdzić na podstawie swoich doznań, czy potrzebujecie nowego ładunku many.I jeszczejedna uwaga.Gdy powiecie: George, mój kochany, daj mi manę!", dodajcie do tego, jak ju\ wspo-mniałem, wasze imię.Dzięki temu jeszcze bardziej zwracamy uwagę George'a.A zatem zwróćcie siędo niego ze słowami: George, mój kochany, daj mi, Bogdanowi (Janowi itp.), silny ładunek many!".Biorąc to ćwiczenie za punkt wyjścia, mo\na uczynić jeszcze jeden du\y krok naprzód, którywprowadzi nas w sferę duchowego uzdrowienia: przeka\cie manę innej osobie.Przebieg ćwiczeniapozostaje taki sam: ładowanie maną przez oddychanie oraz gromadzenie jej w rezerwuarze George'a.Do nawiązania i utrzymania kontaktu z innym człowiekiem u\ywacie automatycznie sznurawidmowego, co w wyczerpujący sposób zostanie omówione w następnym rozdziale.Mówicie poprostu: George, mój drogi, prześlij teraz manę wujkowi Franciszkowi!".Polecenie to wzmacniacieznanym ju\ głębokim oddechem.Mo\liwe, \e wujek Franek znajduje się akurat w sytuacji, w której\yczyłby sobie otrzymać silny zastrzyk energii, a mo\e nawet przekazanie mu jej jest konieczne.Wka\dej chwili mo\emy dowolnemu człowiekowi, tzn.jego średniemu Ja, posłać manę! Je\eli dziękikonsekwentnemu praktykowaniu Huny osiągnęliście swoje Wy\sze Ja, mo\ecie dokonać istotnychzmian, modląc się o uzdrowienie danej osoby, zakładając oczywiście, \e jej Wy\sze Ja \yczy sobietego.Przekazanie many innemu Wy\szemu Ja jest bezcenne dla uzdrowienia jego średniego ini\szego Ja.Wspominaliśmy wcześniej, \e energia mana-loa, która właściwa jest Wy\szemu Ja, działa zezdwojoną siłą lub jest odwracalna.Nazwałbym ją ziemnowodną".Jakaś istota duchowa, na przykładWy\sze Ja, przyjmuje naszą manę, a następnie mo\e ją przeobrazić za pomocą całkowicie nieznanego nam mechanizmu w czysto duchową moc o wysokiej koncentracji, w manę-loa(100 000 V).Mana, w przeciwieństwie do wszystkich innych znanych mi parapsychicznych energii,jest więc pochodzenia ziemskiego (wywodzi się przecie\ z ziemi).Zostaje jednak przeobra\ona naduchowym poziomie.Dlatego te\ mana (w połączeniu ze sznurem aka) jest szczególnie wa\nymelementem łączącym ludzi i wszystkie istoty duchowe, które chętnie ją przyjmują.Co więcej, darmany, który przekazujemy w medytacyjnym rozmyślaniu naszemu Wy\szemu Ja, traktować mo\e-my jako symboliczną ofiarę, jaką składamy razem z naszą wdzięcznością, miłością, szacunkiem,najgłębszą pokorą i uni\onością.Idea, \e zmarli mogą potrzebować many, co jest równoznaczne z tym, \e potrzebująpo\ywienia, nie jest bynajmniej nowa.M.F.Long spotkał ją nie tylko w Hunie.Pisze, \e Chińczycyumieszczali \ywność na grobach swych zmarłych.W staro\ytnym Egipcie miód był symbolempo\ywienia.Do dzisiaj jeszcze w wielu rysunkach nagrobnych z tamtego obszaru i czasu znajdujemyświętą pszczołę.Znany jest fakt, \e w europejskich krajach katolickich na grobach stawia się wodę.Najczęściej u\ywanym symbolem many w Hunie jest właśnie święcona woda.Nauka Huny du\e znaczenie przypisuje następującej wizualizacji: człowiek wyobra\a sobie,\e mana wznosi się ku górze z brzucha poprzez klatkę piersiową, gardło, a\ do głowy, a tam przepływa" do najwy\szego punktu, fioletowej czakry czaszki.Przyjmijmy, \e dziecko ma do dyspozycji swojego Anioła Stró\a (swoje Wy\sze Ja), niestarając się o to ani te\ nic o nim nie wiedząc, czyli innymi słowy, ma za darmo".Ten mały człowieknie ma jeszcze zrośniętych kości czaszki.Otwór ten mo\na wyraznie wyczuć palcem.Zadziwiającejest, \e nazywa się go fontanella"3.A dlaczego jest to zdumiewające? Poniewa\ fons, fontis oznaczapo łacinie zródło", z czego wywodzi się fontanna, a fontanella" to tyle co małe zródełko.Znaczy to,\e strumień many, jakim mo\e dysponować Wy\sze Ja dziecka, wypływa bez przeszkód z fontanellitam, gdzie kości czaszki nic są jeszcze zrośnięte
[ Pobierz całość w formacie PDF ]