[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Strategie zróżnicowania realizują takie firmy, jak: BMW, Rolls-Royce, oferując samochody bardzo wysokiej jakości, luksusowe i drogie.Działania strategiczne dotyczą produktu, dystrybucji i serwisu, czyli usług związanych z użytkowaniem samochodu.Strategia zróżnicowanej koncentrycznie niszy rynkowej realizowana jest przez General Motors Canada.Firma ta wyspecjalizowała się w produkcji niewielkiej półciężarówki przeznaczonej dla farmerów, praktycznie na rynku kanadyjskim nie ma konkurencji w tym obszarze, która mogłaby zagrozić firmy GM.BIBLIOGRAFIA:lP.Buhler „Zarządzanie” Wydawnictwo HELION, 2002r.Warszawall„Encyklopedia marketingu” Wydawnictwo: PLACET, Warszawa 1998llC.Garbarski, I.Rutkowski, W.Wrzosek „Marketing” Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996r.llK.Koźmiński, W.Piotrowski „Zarządzanie - teoria i praktyka” Wydawnictwo: PWN, Warszawa 1995r.llG.Gierszewska, M.Romanowska, „Analiza przedsiębiorstwa” Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995r.lZAŁĄCZNIKI:lZależności pomiędzy pięcioma czynnikami PorteralP.Buhler „Zarządzanie” Wydawnictwo HELION, 2002r.Warszawa (str.224-225)„Encyklopedia marketingu” Wydawnictwo: PLACET, Warszawa 1998 (str.16-20)„Encyklopedia marketingu” Wydawnictwo: PLACET, Warszawa 1998 (str.16-20)C.Garbarski, I.Rutkowski, W.Wrzosek „Marketing” Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996r.(str.114-118).A.K.Koźmiński, W.Piotrowski „Zarządzanie - teoria i praktyka” Wydawnictwo: PWN, Warszawa 1995r.(str.127-140).A.K.Koźmiński, W.Piotrowski „Zarządzanie - teoria i praktyka” Wydawnictwo: PWN, Warszawa 1995r.(str.127-140).A.K.Koźmiński, W.Piotrowski „Zarządzanie - teoria i praktyka” Wydawnictwo: PWN, Warszawa 1995r.(str.127-140).17lll
[ Pobierz całość w formacie PDF ]