[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.63 Toeplitz-Wiśniewska Małgorzata 205Rowid Henryk 18, 23 Tomaszewski Tadeusz 48, 59, 61, 160, 161Rudniański Jarosław 60 Tripp David 168, 171 173, 176 179, 181, 185Rutkowiak Joanna 39, 104 Turner Jonathan H.107Rylke Hanna 116Walker R.225Salamon Jen� 126 Watson John B.18Sch�n Donald 64 69, 71 74, 76, 168, 183, 221 Witkowski Lech 39, 150, 152, 162, 200, 211, 215Schwarc J.23 Włodarski Ziemowit 58Siemak-Tylikowska Alicja 148 Wołoszyn Stefan 25, 27, 28, 129Skarga Barbara 45, 151 Wosiński Marek 223Skinner Burrhus F.49, 50 Wrong D.H.229Stefańska-Klat Renata 131 Wygotski Lew 112Stenhose Lawrence 183, 219Straś-Romanowska Maria 108 Yelon Stephen L.51Suchodolski Bogdan 63, 156 Yi-Fu Tuan 115Syski Jacek 163Szczepański Jan 43, 165 Zaczyński Władysław Piotr 17, 57, 62Szkudlarek Tomasz 121 Zieliński A.60Szlezyngier-Gralewska J.62 Znaniecki Florian 192Sztompka Piotr 128Szuman Stefan 30, 31 %7łechowska Barbara 219, 227 H.Kwiatkowska, Pedeutologia, Warszawa 2008ISBN 978-83-60501-27-6, � by WAiP 2008Indeks rzeczowyaction research (badanie w działaniu) 215, 219 - pokora 199a badania profesjonalne 225 - wątpliwość 198 199a  refleksyjna praktyka Sch�na 220 221 dziecko 21, 46teorie formalne 217 a dobry nauczyciel 87, 91jako proces funkcja wychowawcy 22- struktura 225 wychowanie 22- założenia 217 22 -  odkrycie dziecka 21, 26autonomia 215autonomiczne Ja 212, 213 edukacjaautorytet nauczycielski 146 148 a racjonalność 151 152edukacja filozoficzna 44behawioryzm a efektywność kształcenia 101teoria nauczania 51 efektywność pracy nauczyciela 46wartości 49fazowa teoria rozwoju 204cele kształcenia a - stadia rozwoju człowieka 204 205kształcenie teoretyczne nauczycieli 95 funkcje zawodowe nauczyciela 40 46nauczanie praktyczne 95 - ewolucja 40 41cela kształcenia nauczycieli 88 80- funkcja regulacyjna 88, 89 homo concors 44cele nauczania humanistyczna koncepcja kształcenia nauczycielia świat wartości 90 Combsa 85 100, 122, 132czynności nauczycielskie 77czynności zawodowe nauczyciela 95 inspirowanie rozwoju ucznia 43- typy 95 integracja wiedzy specjalistycznej i pedagogicznej 129depersonalizacja 243, 244 knowledgeable ( zdolność do tworzenia wiedzy ) 70dobre nauczanie wg Combsa 85 Komisja Edukacji Narodowej 26 dobry nauczyciel 86 88 kompetencje 35a poczucie własnej wartości 87 kompetencje interpretacyjne 108działanie naukowe koncepcje humanistycznej edukacji nauczycielia działanie praktyczne 107 109 137 142działanie pedagogiczne jako koncepcje kształcenia nauczycieli 136 137działanie komunikacyjne 158, 161 koncepcje profesjonalizmu rozszerzonego- pewność 197 198 E.Hoyle a 81 183 H.Kwiatkowska, Pedeutologia, Warszawa 2008ISBN 978-83-60501-27-6, � by WAiP 2008Indeks rzeczowy258- profesjonalizm ograniczony 181 a kwalifikowanie kandydatów na studia- profesjonalizm rozszerzony 181, 182 nauczycielskie 88koncepcje  profesjonalnego artyzmu 78 metody kształcenia 94koncepcje  profesjonalnego osądu - ocena wartości 95- zdarzenia krytyczne w nauczaniu 172 174 - odpowiednie (Aproppriate Methods ofkoncepcje  refleksyjnej praktyki 64 76, 168 Teaching) 95- bariery 75 76 a osoba nauczyciela 95- działania refleksyjne 64, 65, 168 program kształcenia 95- działania rutynowe 64, 65- ograniczenia 74 75 nauczanie- walory 72 74 a wartości 88- założenia 66 72 nauczanie i uczenie się 77Kongres Ligi Narodów 20 nauczanie programowane 52konstruktywizm 112 114 nauczyciel 18kryzys współczesnego wychowania 43 - definicja 27kształcenie jako - funkcje 27proces komunikowania się 99 - idea wielostronności kształcenia 26kształcenie nauczycieli 47 63, 86 - kwalifikacje psychologiczne 98a action research (badanie w działaniu) 168 - pojęcie 18, 45a kształtowanie profesjonalnego osądu168 - rola zawodowa 24, 25, 145a orientacja funkcjonalna 47, 57, 58, 60 - rozwój zawodowy 205 215a orientacja humanistyczna 47, 52, 132 -- stadia 207 215a orientacja technologiczna 48 - samoświadomość 213a percepcje 87 - samotność 187 188a behawioryzm 48 - teoretyczne ujęcie 28 45praktyka 72, 168 -- humanistyczne 36 37psychologia poznawcza 58 -- osobowościowe 29 33wartości 63 -- pedagogiki krytycznej 39 40kształcenie pedagogiczne 129 -- socjologiczne 37 39kształcenie  poprzez praktykę Fish 76 84, 168 -- technologiczne 34 36- założenia koncepcji 77 a dziecko 26kształcenie teoretycznea kształcenie praktyczne 96, 101 154, 168 naukakultura intelektualna nauczycieli 136 137 a praktyczne działanie 119kultura intelektualna środowiska akademickiego 42 jako podstawa teoretycznego działania 128- kultura sterowania 42 43 nowy profesjonalizm- kultura oferowania 42 43 - założenia 184 186kwalifikacje teoretyczne- funkcje regulacyjne 127  obserwowalne zachowanie 49odkrywanie znaczeńmetoda jakościowa a kontekst psychologiczny 97 H [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ciaglawalka.htw.pl